ZOOM SNACK – CX Therapy


KEDY: 10.11.2023 od 10:00 do 11:30

KDE: Platforma ZOOM

ÚČASŤ JE BEZPLATNÁ

Ako vybudovať zákaznícku skúsenosť.

O úspechu Vašej firmy rozhodujú u Vašich zákazníkov Vaši ľudia.

Práve zamestnanci musia byť tými prvými, ktorí cítia, že to, čo robia, má zmysel.

Predstavíme Vám najnovšie a najefektívnejšie postupy, ktoré vo výsledku prinášajú výrazné navýšenie obchodného úspechu.
Podelíme sa s Vami o naše skúsenosti z rozvoja v rôznych typoch businessu.

Aké témy budeme otvárať?
✔ Ako efektívne ovplyvniť kvalitu Customer Experience a dosahovať skvelé výsledky
✔ Neuropsychológia v CX praxi – ako motivovať klienta k vytvoreniu vzťahu
✔ Investícia s návratnosťou v sekundách

Témou vás prevedie:

MUDr. Martin Kalenda, MBA

Konateľ, riaditeľ, senior konzultant

sk_SKSlovak