KEDY: 10.11.2023 od 10:00 do 11:30
KDE: Platforma ZOOM
ÚČASŤ JE BEZPLATNÁ
Ako vybudovať zákaznícku skúsenosť.
O úspechu Vašej firmy rozhodujú u Vašich zákazníkov Vaši ľudia.
Práve zamestnanci musia byť tými prvými, ktorí cítia, že to, čo robia, má zmysel.
Predstavíme Vám najnovšie a najefektívnejšie postupy, ktoré vo výsledku prinášajú výrazné navýšenie obchodného úspechu.
Podelíme sa s Vami o naše skúsenosti z rozvoja v rôznych typoch businessu.
Aké témy budeme otvárať?
✔ Ako efektívne ovplyvniť kvalitu Customer Experience a dosahovať skvelé výsledky
✔ Neuropsychológia v CX praxi – ako motivovať klienta k vytvoreniu vzťahu
✔ Investícia s návratnosťou v sekundách
Témou vás prevedie:
MUDr. Martin Kalenda, MBA
Konateľ, riaditeľ, senior konzultant