Komplexné programy pre kontaktné a zákaznícke centrá

Komplexné programy pre kontaktné a zákaznícke centrá

Rozvíjať kontaktné centrá v sebe zahŕňa viacero aktivít. Jedná se o propojenie práce s ľuďmi, ich motiváciou a prácou manažmentu. K tomu se pridává podpora kvalitnej komunikácie a propojenie do marketingu tak, aby bola naplnené a prekonané zákaznícke očakávania. Výsledkom našej práce je zákaznícka lojalita, motivovaní zamestnanci a skvelé výsledky. Napr. kontaktné centrum spoločnosti ČEZ Distribuce získalo ocenenie ako nejlepšie kontaktné centrum v Európe.

Máme viac ako 20 rokov skúseností s rozvojom kontaktných a zákazníckych centier.

Kombinujeme poradenské a tréningové aktivity tak, aby sme zaručili rýchlu a dlhodobo udržateľnú pozitívnu zmenu v oblasti kvality starostlivosti o vašich zákazníkov a súčasne vytvorili motiváciu vo vašom tíme.

Radi pre vás pripravíme široké spektrum tréningových programov pre vašich operátorov aj manažérov kontaktných centier. Súčasne společne vytvoríme odporúčané scenáre pre riešenie typických situácií. Sme pripravení navrhnúť  spôsoby riešenia štandardných, ako aj konfliktných a krízových situácií.

To, čo nakoniec ocenia vaši zákazníci, bude autentické a príjemné jednanie vašich operátorov a vnímané sústredenie na riešenie ich potrieb.

Súčasne vytvoríme systém kalibrácie a hodnotenia kvality hovorov. Naučíme vašich manažérov robiť kvalitné násluchy, dávanie spätnej väzby a rozvoj ľudí tak, aby boli ich ľudia motivovní a práca ich bavila. Vytvoriť špičkovú starostlivosť o zákazníkov je úzko spojené s témou vytvárenia motivačnej atmosféry.

To, čo nakoniec ocenia vaši ľudia, je zmysluplná práca, ktorá ich baví.

Neváhejte nás kontaktovať, aby sm sa aj vám osobne venovali.

Napíšte nám, radi sa Vám budeme venovať.

    sk_SKSlovak