Profesionálna komunikácia so zákazníkom

Profesionálna komunikácia so zákazníkom

Udržanie zákazníka a jeho motiváciu s nami spolupracovať ďalej aj vo chvíli keď „veci nie sú tak ako majú byť“ je jedna z kľúčových funkcií obchodného a servisného tímu. Pokiaľ sa podarí tieto náročné situácie zvládnuť, sú potom výbornou príležitosťou, ako budovať veľmi pevnú zákaznícku lojalitu.

Čo sa ľudia na tréningu naučia:

  • Používať nástroje pre profesionálnu komunikáciu so zákazníkom v ťažkých situáciách.
  • Zvládnuť sťažnosti, ošetriť reklamácie tak, aby bolo vytvorené win-win riešenie.
  • Predchádzať konfliktom so zákazníkmi.
  • Pracovať so sebou tak, aby v tejto náročnej práci „nevyhoreli a nepohoreli“.
  • Využiť aj zložitú situáciu na posilnenie vzťahu so zákazníkom.

Napíšte nám, radi sa Vám budeme venovať.

    sk_SKSlovak