Povolanie obchodníka je náročné a neexistujú žiadne zaručené postupy, ktoré zaistia predaj. Kúzlo je v tom nájsť spôsob jednania, ktorý šetrí vašu energiu a zároveň vedie k predaju – priamu komunikáciu a odvážne vyjasňovanie potrieb a očakávania klientov.
![0b0835_301688e31db14a81ba34e40cd01e7c52_mv2](https://imagelab.sk/wp-content/uploads/2019/01/0b0835_301688e31db14a81ba34e40cd01e7c52_mv2.png)
Čo sa ľudia na tréningu naučia:
- Aktívne vyhľadávať priestor, kde maximalizovať úspech v priamom kontakte s klientom.
- Pomenovať najnáročnejšie momenty predajného cyklu a rozšíriť si repertoár reakcií pre ich zvládnutie.
- Šetriť svoju energiu vďaka odvážnemu overovaniu predpokladov.
- Analyzovať individuálny predajný štýl z pohľadu efektivity.
- Nájsť a využiť zdroje sebamotivácie, sily a spokojnosti, ktoré pomôžu v odolávaní tlaku, ktorému je obchodník vo svojej pozícií vystavený.