Povolanie obchodníka je náročné a neexistujú žiadne zaručené postupy, ktoré zaistia predaj. Kúzlo je v tom nájsť spôsob jednania, ktorý šetrí vašu energiu a zároveň vedie k predaju – priamu komunikáciu a odvážne vyjasňovanie potrieb a očakávania klientov.
Čo sa ľudia na tréningu naučia:
- Aktívne vyhľadávať priestor, kde maximalizovať úspech v priamom kontakte s klientom.
- Pomenovať najnáročnejšie momenty predajného cyklu a rozšíriť si repertoár reakcií pre ich zvládnutie.
- Šetriť svoju energiu vďaka odvážnemu overovaniu predpokladov.
- Analyzovať individuálny predajný štýl z pohľadu efektivity.
- Nájsť a využiť zdroje sebamotivácie, sily a spokojnosti, ktoré pomôžu v odolávaní tlaku, ktorému je obchodník vo svojej pozícií vystavený.