Asertívna, autentická komunikácia

Asertívna, autentická komunikácia

Čo sa ľudia na tréningu naučia:

  • Formulovať svoje požiadavky a želania jasne, zrozumiteľne a zároveň prijateľne pre druhú stranu.
  • Rozpoznať manipuláciu, reágovať férovo na komunikačné fauly a udržať svoju pozíciu a stanovisko.
  • Stanoviť hranicu, vymedziť sa, povedať „nie“ a zároveň udržať fungújce profesionálne vzťahy.
  • Transparentnou komunikáciou predcházať vzniku konfliktov, prípadne ich riešit bez zničujúcich následkov.

Pro koho je tréning určený:

  • Každého, kto komunikuje so skutočnými ľuďmi v reálnom svete.
  • Tých, ktorí majú pocit, že príliš často ustupujú a chcú to zmeniť.
  • Pre manažment, sales, zákaznícky servis, HR…

Napíšte nám, radi sa Vám budeme venovať.

    sk_SKSlovak