Pracujete veľa a to, o čo sa usilujete, je stále na míle vzdialené?
Máte občas pocit, že vám veci prerastajú cez hlavu a nestíhate?
Snažíte sa o rovnováhu v osobnom aj pracovnom živote a vaše úsilie o ňu nemá konca? Hľadáte kľúč k spokojnosti v osobnom aj pracovnom živote?
Ak ste si odpovedali na otázky vyššie „áno“, príďte na naše HR raňajky.
Zistíte ako súvisí rovnováha osobného a pracovného života s dlhodobou spokojnosťou, ako odhaliť varovné signály nerovnováhy a jej dôsledky na dosahovanie cieľov a životnú spokojnosť.
Posvietime si na témy:
- ako spolu súvisia zmena a rovnováha
- ako schopnosť prežívať „tu a teraz“ ovplyvňuje našu životnú spokojnosť
- ako nadobúdať rovnováhu a zachovať si ju
- kde nájsť zdroje osobnej pohody a vyváženosti
- ako súvisí životná spokojnosť s výkonnosťou a motiváciou
- prečo spokojný zamestnanec rovná sa efektívny zamestnanec
Témami vás prevedie Denisa Zlevská
Psychológ, kouč a lektor s viac ako 10 ročnou praxou vo vedení
tréningov v oblasti soft skills, leadership skills a témach z psychológie
zdravia a pracovnej psychológie ako napríklad syndróm vyhorenia,
selfmanažment, mobing a bossing,
work-life balans, stresmanažment a pod.