Naučíme vás osvedčené komunikačné techniky a osvojíte si užitočné konzultantské postupy. Kurz bude interaktívny, je založený na riešení modelových situácií, ktoré budú vychádzať z vašej reality. Behom spoločného rozboru riešení, doplníme a zhrnieme teóriu, poradíme sa na optimálnych postupoch v podobných situáciach a budeme vzájomne zdieľať skúsenosti.
Čo sa ľudia na tréningu naučia:
- Ako si s klientom vyjasniť zadanie.
- Ako odolávať nátlaku, zvládať manipuláciu, obhájiť si svoj priestor.
- Ako si vymedziť svoju pozíciu, ako včas odmietnuť úlohu, na ktorú nemám kompetencie.
- Ako si dohodnúť súčinnosť klienta.
- Čo robiť, keď viete, že to, čo po nás klient chce, nie je to, čo skutočne potrebuje.
- Ako komunikovať klientom „zlé správy“.
- Ako uplatňovať vplyv a presadiť svoje požiadavky, keď nemáte moc.